Utmattad till fullo

Ligger helt utmattad i sängen nu. Jag är trött, ledsen, förväntansfull, glad, överlycklig och besviken.

Vi har gått, gått och gått idag. Och gjorde igår också. Mina ben och rygg är helt slut. Jag är ledsen för att helgen redan är över och att min syster och hennes vän ska åka hem imorgonbitti (om de nu kommer hem med all snö?). Besviken för att tiden går så himla fort. Känns som om de kom igår!
Jag längtar och är väldigt förväntansfull inför julen och allt som hör till. Men framför allt överlycklig och förväntansfull över att Oliver och hans familj snart är här. Och snacka om jag är glad - skulle köpa ett par Dr. Martens idag för £75, men köpte de för £40!!






Jag hatar att säga hejdå - jag börjar bara grina! Även fast det bara gäller för 26 dagar. Det är inte ens en månad! Och det är superlöjligt. Jag har ändå så mycket att se framemot här. Oliver och hans famlj kommer redan på onsdag. Och sen är det ju jul.

Berättar mer om min helg nån annan gång, för nu är jag så himla trött!!

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Gaah! vad snygga vi kommer att vara på stan!! awesome

2010-11-30 @ 23:43:24
URL: http://myplaceinlondon.blogspot.com

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0