Godnatt

Jag har jobbat i stort sett heeeeeeela dagen, sen kl 7 imorse. Och slutade precis. Tog P till skolan, hem från skolan, städning av hela huset, till skolan och titta på konsert, hem från skolan, lagat mat, diskat, hjälpt med läxor, bad och packat allt inför morgondagen. Inte ofta som jag behöver sitta barnvakt, men gör gärna inte om det på en torsdag. Det blir väldigt många timmar! Somnade nästan själv när jag skulle få P till att somna. Snacka om trött! Inte varje kväll man går och lägger sig innan kl 22! Götttttttt

Imorrn är det brent cross och julklappsinhandling som gäller. På kvällen blir det lugnt, förmodligen Idol och tacos med Amanda, för ska ju upp typ kl 3 följande morgon! (:

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0