Home sweet home

Va skitnervös i lördags, vaknade kallsvettig. Men allt gick bra, landade t om 20 minuter tidigare än väntat! Helt ok. Helt ok!

Pappa och Ruff mötte mig på flygplatsen, sen fick jag köra hem! Som jag har längtat! Dock körde jag inte inne i Göteborg... Men resten av vägen!
Väl hemma möttes jag av mamma, Jack, Pondus, mormor och morfar! Senare kom även Jonas, Samuel och Therese! Jag var så Oliver-sugen (och köra bil-sugen) så jag tog bilen och körde till Mo. Och inte möttes jag av nån Oliver där inte, för han hade precis kört till mig. Suck! haha

Efter att jag sovit en stund så badade vi en vända i tunna. Supermys!

Igår sov vi längelänge och så åkte vi och firade Annamias födelsedag! Och min, jag fick en grön assnygg iPod av mina fina syskon och deras respektive! Synd bara att jag inte har nån musik på min dator... Hoppas jag får sno lite av mina snygga vänner?



Idag så sov vi länge igen. Käkade toast till frukost och sen drog jag iväg med bilen till Växjö och Jossan!
Vi tittade till Grand Samarkan - så jävla löjligt namn!!
Sen mötte vi upp Emelie och Mia! Tog oss till CityGross och ÖB och sen lämnade vi av Emelie hos en kompis. Jag och Jossan drog vidare till hennes lägenhet, tog en kopp te och satte igån en film - kommer inte ihåg namnet?
Om exakt två månader så ses vi igen! Juldagen!
Och nu ska jag på kräftskiva!

MUMS!


Kommentarer
Postat av: Elin

Kom hit och mys och sno musik! :D

2010-10-26 @ 23:42:01
URL: http://londonbyelin.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0