Ny frisyr

Har länge gått och funderat på om man skulle klippa av lite hår. Och idag gjorde jag det. Så numera är det axellångt! Bad frisören att jag ville ha en lång snedlång, men fick en kort (går precis över ögat). Ser förjävligt ut.. Så det blir inbakad fläta varje dag nu, tills den växer ut! Men förutom luggen så är jag nöjd! Speciellt nu när jag fått platta till det! :P Vad jag är riktigt nöjd med är priset - £12! Vilket är ungefär 130 svenska kronor! ;)

före och efter

Annars idag så hade jag och Amanda varit på jakt efter en klänning till ett bröllop, som dessutom är på nyårsafton. Så vilken klänning som helst duger inte! Tillslut hittade vi en skitsnygg klänning! :) Och så käkade vi lunch med en viss fröken Veronica! Som inte får glömma att ringa mig imorgon..
Och så till det bästa för idag; Jag fick världens töntigaste och gulligaste present idag. Stod och lipade utanför selfridges! Kära lilla Jossegrisful. Det ska bäras dygnet runt! <3

Som vanligt har helgen gått för fort! I fredags åkte jag upp till Muswell Hill och firade söta lilla Emelie! Efter några glas där så drog jag, Alex, Ellinor och Sara vidare till Camden! Vi provade ett för oss nytt ställe, Underworld (?), som till en början va en besvikelse. Kändes lite som Växjö's Oleo. Nerslitet och skitigt. MEN musiken va asbra!( Jossan, de spelar BARA den musiken vi gillar att dansa till! Ska vi dra dit?) Och när folket väl började komma så blev det jättekul!

Igår så blev det en lååååååång sovmorgon och efter det drog jag till covent garden - som har blivit ett favoritställe! Ellerhur Veronica? Det va tredje helgen i rad. Men idag så tog vi dit några fler. Rättaresagt Amanda, Emelie och Elin också. Vi käkade jättegott på Bella Italia. Sen drog jag och Amanda hem för att se på Idol i lugn och ro. Trodde vi! Istället blev vi attackerade av fem barn!
När jag gick hem på natten sen, runt klockan 2-2.30, så mötte jag en barnfamilj på cykel?!

Imorgon är det måndag, vilket innebär strykning! Suck. Men kära lilla Ida Wallin kommer och sällskapar mig! :)
Sovgott!

Om 6 dagar är jag hemma! <3




Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh vad fint det blev Moa!! :D Du passar jättebra i den frisyren! <33

2010-10-18 @ 00:38:50
URL: http://ameesliv.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0