Sällskapssjuk

Nu har Alex gått hem efter en mysig natt! Söker därmed nytt sällskap idag, så jag inte blir tokig!!

Får ju sån hemlängtan efter att man varit hemma såhär. Det är nästan så att det inte är värt det, men ångrar mig så fort jag tänker på det. För att få hålla om om nära och kära är värt allt i världen.

Längtar sååååå till julafton! 2 månader. 8 veckor. 56 dagar kvar! Det går ju fort, ska ju dessutom hem två dagar innan jul också. Så 54 dagar tills jag kommer hem igen. På de två dagarna ska jag baka julgodis! Massavis med julgodis, precis som vanligt!

Just nu håller jag på att ladda hem iTunes, så jag äntligen kan få in lite musik på min iPod! Önska mig lycka till, är ju inte tekniskt lagd åt fem öre. Men ändå vill jag jobba med tv? Hur fan ska det gå till?! :D

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0