Omg, jag är hemma en lördagskväll!

Jag har blivit sjuk. Alla är sjuka. Det är definitivt nått som går just nu. Min värdmamma tyckte synd om mig och köpte hostmedicin med körsbärssmak (ingen vidare smak alls, men tanken är fin!). Och jag lever på mina sista alvedon. Vet inte vad den engelska motsvarigheten för alvedon heter?

Så jag stannar faktiskt hemma idag. Det är första gången som jag kom hit som jag är hemma en lördagskväll. Och familjen är hemma. Men det är mysigt. Vi kollade på x-factor. Och nu ligger jag och lyssnar på julmusik! För jajajaja, Äntligen är det oktober vilket innebär att jag får börja lyssna på det! Så himla mysigt. Längtar fruktansvärt till jul. Fick nyss ett recept på pepparkaksmuffins av Anneli! Ska bli spännande. Bakar nog det när jag kommer hem i oktober. Hoppas att det säljs glögg då också.

Tidigare idag så träffade jag Veronica, Louise och Amanda på stan och vi käkade pizza på spaghetti house! Det var supermys! Sen gick vi in till Boost och då fanns det ett erbjudande 2 för 3 och då köpte jag givetvis tre nya nagellack! Jag har ju redan, men kunde inte låta bli. Älskar verkligen nagellack. Har 15 stycker här nu. Och då tog jag bara med mig tre stycker när jag kom hit.....

nu ska jag titta på idol och sova!


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0