Friday, I'm in looooove!

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelin! Hjälp mig med min fula blogg, så är du supergull! Tackis <3

Det hände så mycket här så jag hinner inte med att blogga under tiden. I onsdags så va jag och Alex och kollade på broarna. Vi tog tunnelbanan ner till Westminster, för jag ville komma nära big ben, och nog kom vi nära! Haha!
Efter några kort där så gick vi vidare mot broarna. Det var en ganska lång promenad och vi hann med ett och annat däremellan! Kollade upp filmmuséet, tog kort, tog kort i automat, fikade, kollade upp the globe, gick lite vilse.. Det fanns mycket att se! Himla mysigt :) Jag är så glad att jag träffat Alex!


Idag så var jag, Alex och Amanda på europas största shoppingcenter (tror jag) - Westfields! Gjorde av med onödigt mycket pengar (som så hör till storleken på shoppingcentret). Usch. Men fick ett par vinterkängor, tjockare tröja, kjol, nagellack och en trevlig dag för det! Träffade på ett par (tre) svenskar på H&m's omklädningsrum, av alla ställen! Smålänningar. Vi hälsade inte på varandra och låtsades inte om varandra. För det är ju så vi svenskar fungerar! Ska ju inte prata med främlingar....

Ikväll va jag och Veronica och kollade på bio - Tamara Drewe. Herregu, vilken film! Vet inte riktigt vad jag tyckte om den dock. Kändes mest som om det va nån som ville göra en film, inte riktigt vad den skulle handla om och så körde det bara ihop sig? Den va ganska rolig dock.

Pappa fyller år idag också! GRATTIS! Snart pensionär! ;)

Imorrn är det au pair-träff som gäller! Vet inte vart jag ska, vilka jag ska träffa eller vad jag ska förvänta mig - spännande! Dock tidig uppstigning -.-

Ska lägga mig och titta på Idol nu! Precis som det ska vara på fredagar. Sov gott!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0