TODAAAAY!

Vaknade imorse av att telefonen ringde, undrade varför och vem det är som ringer såhär mitt i natten (6.20), och så när jag svarade sjöngs det för fulla muggar i andra änden! Trodde att jag skulle vakna av väckarklockan som vanligt idag, men fick vakna som (ungefär) vanligt på en födelsedag! Blev så himla dag, kunde inte bli en bättre start på dagen! Tack mamma, pappa och Jacken (fast ni ringde liiiite tidigt :P)

Efter det så fick jag fina gratulationer av familjen och tog pojken till skolan. På vägen hem köpte jag det jag saknat; bredbart smör och sylt! + lite annan frukostmat till Oliver. Kan inte fatta att han är här snart! Om tre timmar ska jag ta mig till paddington och möta upp honom! Som jag har väntat och längtat! <3

Världens bästa Elin, Alex, Lovisa och Emelie kom och firade mig och bjöd mig på lunch och efterätt idag! Jag fick önska mat, så det blev pasta med lök- och skinksås! MUMS! Så himla mysiga och fina människor! Kunde inte blivit en bättre dag! Fick dessutom SÅS i födelsedagspresent! MUMS PÅ DET MED! <3

T om boiler man grattade mig idag! Haha, måste varit min braiga värdpappa som berättat...

Nu ska jag dra iväg och hämta pojken i skolan!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tänk att två påsar sås kan göra världens födelsedagspresent! Haha :) Jag är glad att du blev glad!! Hoppas resten av födelsedagen var lika bra sen! Saknar dig redan vännen min ♥

2010-09-23 @ 22:53:40
URL: http://londonbyelin.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0