Sista jobbdagen

Idag va min sista jobbadag, bara det att jag inte jobbat nått idag. Och inte heller komma jobba nått idag! Så jag har nu slutat som au pair! Jag studsar lite av lycka :) Det känns som att sluta nian igen. Så glad och lättat är jag. Även fast jag vet att det kommer komma tuffa tider framför mig, vet inte riktigt hur eller var. Men jag är lika glad för det!

Men jag vill säga hejdå till pojken på ett riktigt sätt (utan att ge en massa saker som han redan har) så ska käka lunch tillsammans och sen gå till creperiet i Hampstead.

Och ikväll blir'e avskedsmiddag.

Kommentarer
Postat av: Ronnie

Wooohoooo!!!! You go Mois!!

2011-04-01 @ 11:33:01
URL: http://myplaceinlondon.blogspot.com

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0