Den tredje februari

Igår va det den tredje februari. Vilket innebar att det va två månader sen Oliver va här sist. En månad sen jag kom tillbaka till London efter julledigheten. Och två månader tills jag åker hem. För gott!

Det är med blandade känslor jag åker hem, jag lämnar ju alla mina fina och älskade vänner som jag fått här. Lämnar en stad jag fullkomligt älskar. Men det ska bli skönt att komma hem också, slippa längta och sakna så mycket där hemma. Och få börja om på ny kula. Kanske börja studera. Eller jobba. Vem vet?

Jag ska försöka de kommande månaderna att njuta av fulla drag varje dag. Leva i nuet. Just nu är Oliver och Carl-Magnus på besök. Det är helt fantastiskt att ha sin kärlek nära igen. Kunna pussa på och bli pussad på igen. Hoppas på att det blir vardag igen sen.

Igår va vi och såg Big Ben, Westminister Abbey, Trafalgar Square och Picadilly Circus. På kvällen tog vi en öl eller två på en pub i Hampstead med Amanda. Idag såg vi London Bridge och Tower Bridge, sen gick vi på en skräckattraktion vid namn The London Bridge Experience And The London Tombs! Skitläskigt, men fan så roligt :)

När jag jobbat färdigt och klev in genom dörren till huset så låg där ett grönt, stort paket från Svearike! LYCKA! I dettta paket låg det massa gottgott godis, daim och en di leva-skiva som jag önskar mig! TACK SYSTER! :D

 




Kommentarer
Postat av: Rolf

Som sagt det är många som saknar Dig här i Svea Rike!

2011-02-05 @ 12:10:05
Postat av: Mija

Jag blir så glad när du sktivit här. en och annan....ja du vet! Ser fram mot 3/4 när du kommer hem. Ta tillvara varenda dag och njut.... Älskar dej.!

2011-02-05 @ 19:19:07
Postat av: Systeryster

Ja du gumman du ska allt få ta hand om din gamla syster när du kommer hem;) finns ju en baktanke men allt ha ha.... Hoppas du njuter lite av godiset och att musiken blev bra!! PÖSS

2011-02-07 @ 19:37:30

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0