lördag

Hade supermys hos Amanda igår! God mat, vin, gott sällskap, choklad och film. Tre av fyra somnade till filmen, men det gjorde ingenting för hon pratade på som vanligt ändå! haha ♥

Sen så gjorde vi ett försök med mitt hår igår. Vi gjorde en avfärgning. Det såg ut att bli jättemycket ljusare, till och med när vi sköljde bort medlet. Men det blev inte så stor skillnad i slutändan ändå. Fast mycket av det röda försvann, vilket va målet. Så imorse la Amanda i en mörk toning i mitt hår, för att ta bort resten av det röda. Så om några veckor ska jag börja blondera slingor och så ska jag fortsätta tills det blir helt blond :)

Köpte biljetter till Mamma Mia idag!!! Jag och Sara möttes upp utanför musikalen för att köpa biljetter. När vi sa att vi ville ha till nästa helg så skulle vi får betala £95, vilket vi inte riktigt kände för. Så frågade vi till helgen efter det - inga biljetter kvar. Så fortsätte vi så fram till 12e mars då det fanns två biljetter men inte bredvid varandra (men raden framför varandra) så vi tog det - för £40. Lite mer lagom! ;)
Nu är ju haken den att det är samma kväll som melodifestivalfinalen - Och ni som känner mig vet ju vad det betyder för mig... MEN - hur ofta får jag möjlighet att se Mamma Mia i London?!

(Men om det är någon som känner sig snäll och har möjlighet att spela in melodifestivalen åt mig. Och dessutom kan tänka sig att skicka bandet/skivan till mig så är denne en ängel!!!)


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0