Min lediga tisdag

Det är tisdag och jag är ledig! Vilket är väldigt skönt, men inte så roligt. Alla andra jobbar ju eller har besök hemifrån. Och jag har inga pengar så jag kan dra in och shoppa. Så istället så har jag sovit länge idag, tagit en långdusch, gjort hårinpackning. Käkade frukost i sängen och nu tittar jag på Skavlan. Men undrar vad jag ska göra näst..


Förresten! Eftersom P ska på skolresa mellan den 22-25 mars så är jag ledig. Det är ungefär en vecka innan jag ska hem. Jag behöver ju få hem alla mina grejer, så det hade varit bra (och väldigt kul) om nån kom hit och hjälpte mig med detta. Just eftersom det är min sista vecka i London vill ju inte jag spendera den hemma ... Nån som känner sig manad?

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0