Valentine's Day

Denna veckan är det Half Term vilket innebär att pojken har lov. Och jag jobbar heldagar.

Dagen började med att P spelade iPad i min säng, medans jag mornade till. Sen så käkade vi frukost och satte igång Prinsessan och Grodan medan jag strök. Efter lunch så hade vi ordnat en playdate i islington, så jag och P tog tuben dit. Vi skulle möta upp P's kompis och mamma där. Men där va dom inte. Och jag va dum nog som inte hade deras adress med mig. Det slutar med att de ringer upp mig och står och väntar på Angel-stationen (20 minuter gång därifrån men fortfarande i islington). Menmen, vi tog oss ändå hem till kompisen. Så det var ju inga problem i slutändan. Men lär ju ändå få höra detta....

Väl i islington, medan P är på playdate, så mötte jag upp Katarina och vi satte och tog en lååååångfika! Mys :)

Nu kan jag inte bestämma mig om jag ska ta mig in till Camden för att möta upp Amanda och Erika och gå på nån komedi-tjosan eller inte. Har ju inte så mycket pengar, löning på onsdag.
Men det är ju sjukt tråkigt att sitta inne, helt ensam (skype funkar ju knappt) på alla hjärtans dag...

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0