Oj! Det var länge sen...

Oh, yes indeed a long time ago since i wrote something here.
Jag har ju fasen flyttat två gånger sen jag skrev här. Första gången flyttade jag ihop med Oliver och bodde mitt i ett hägn med vildsvin, visenter, hjortar och mufflon. Vi hade inget internet och knappt nån telefon. Men vad gjorde det? Jag och Oliver hade varandra! Och så hann vi inte med så mycket mer än att jobba. Jag hade världens bästa sommarjobb på ett demensboende i Johannishus!
Nu bor jag i en nyrenoverad källare i Jönköping och studerar media- och kommunikationsvetenskap. Sitter just nu och försöker knapra ihop min första hemtenta. Riktigt jävla svårt, jag förstår inte hur jag ska klara detta.
om man skulle börja ta tag i bloggen igen kanske....?
(jag har förresten blivit blond med ju!)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaaa, mer mer mer! :)

2011-09-20 @ 09:51:46
URL: http://femsinnen.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0